SUNDAY always comes to late

Med världens mensvärk sitter jag nu nyspaad ( ansiktsmask, hårinpackning och peeling) och försöker komma på vad jag kan göra för roligt i veckan eller se fram emot för att denna och nästa vecka ska gå över så fort som möjligt.
Jag ska nänämligen gå ut i morgon kl. 06.00-14.00 HELA veckan och eftersom det är jämn vecka och fm-pass så jobbar vi även på lördag. Härligt, där har vi 6dagars arbete med uppgång klockan 05.00!!!
På söndagen går jag ut på övertid kl.22-00-06.00 och jobbar sedan som vanligt hela veckan ut. Så: 11dagar i rad. NOT SO VERY NICE! det kan ju låta lugnt och inte så farligt men det är det inte. Sist jag jobbade 12 dagar i rad, så gick jag dom sista dagarna som en zombie, jag gjorde det jag skulle men bara på ren rutin, ingen tanke bakom något alls. Bara gick runt där och fixade å donade.
Så det blir väl samma sak igen, om jag inte får en överskottsenergi och skrattar igenom mig veckan, DET hade ju varit roligare.

Spishall idag. Min kamera hade såklart inget batteri så det blev inga bilder, men jag får låna lite av Sanne senare.
Jag, C, Pappa, Sanne, Tilde, Kalle, Sannes Mamma, Cs föräldrar och två hundar. Supermysigt! Vi grillade korv,hamburgare, drack varm oboy, kaffe, åt bullar, grillade marsmallows, grillade chips och bara ...åt. Nej, vi myste riktigt ordentligt.
En perfekt söndag.

Nu ska jag mysa ner mig med en bok tror jag, jag har ju missat Beck nu så jag strunat i det. Sen sova, har ju som sagt en hel del arbete att sköta i veckan...stackars mig ( tatte mig).

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0