2009

Jaha mina vänner. Nytt år, Nya tag.
HÄRLIGT!
Jag skulle i detta inlägg vilja summera året som gått.

I det stora hela har 2008 varit ett bra år för mig. Jag har i början av året blivit fastanställd, vilket vi hoppas föjer med mig under detta år. Jag fick bukt med alla andra jobb problem, ekonomiska problem. Dessvärre kom en liten bomb av separationer där också. många i min bekantskap bröt upp i sina förhållanden, men där stod vi starka Conny, som vinnare klev vi över mållinjen.

Våren var mer en sorg, Min älskade Mormor gick bort i stor saknad och sorg. Det var en jobbig tid, med begravning och förnekelser. Jag hade svårt att tackla alla känslor då hon stod mig så varmt om hjärtat.
Bra saker var att jag och Sanne åkte iväg på en liten tripp till Ljungby för att se våra kära "pudlar". Våran " THE POODLES we love you-tour" Startade och kommer förhoppningsvis fortsätta in i 2009.
Jag köpte min lilla "kicker" på vårkanten ( bilen)

Tidig sommar åkte vi även iväg på Sweden Rock Festival och firade nationaldagen med 30.000 andra. Fantastisk upplevelse som även den ska bli av i år.
Sommaren började min första betalda semester, jag och Conny hade en roadtrip i Sverige. Dalarna, Värmland, Stockholm, Kryssing, bröllop, Norn, mat, mat mat. Finaste semestern på länge.

Senare på hösten fortsatte jobb, jag fyllde år, sökte mig in på en KY-utbildning, dessvärre med negativ utgång. Men vi försöker i år igen.
Vi letade hus, köpte ett och vuxenpoängen flödade!

December var bra, Nyåret firades med fantastisk mat och fint sällskap. Raketer sköts, champagnen flödade och jag lovade mig själv att detta året ska bli minst lika bra som föregående.

I det stora hela, bland alla trubbel och missuppfattningar, tårar och bråk så har 2008 varit ett fantastiskt år för mig iallafall. Nya vänskapsband har knutits, mya kontakter, bättre självkänsla.

2009  Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0