Dagens tanke....

Just det, när jag låg och försökte somna om i morse kom jag på en bra "fällnings kommentar", ni vet när någon säger något dumt eller kvickt så kan man ju säga något tillbaka om man är snabb, eller som jag, har tänkt hela morgonen.
Om någon säger så här när du har sagt/gjort något dumt:

- Det ska komma ihåg! ( irriterande ton)
- Tills närdå? När jorden täcks med vatten och du har en bättre båt än mig?

Bra va?!!....Kanske inte.
Snillet som kom på detta sitter till höger.
Till vänster sitter hennes sambo...
Inte undra på att mina tankar kan vara helt åt helv..ibland. Vi är som vi ser ut. No fake commercial


























Kommentarer
Postat av: rebeccy

Jag visste inte att du kunde måla, hur har jag missat det, var ju jätte fint:) o tac för länken gumman:):)

2009-01-17 @ 10:40:49
URL: http://rebeccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0