Dumma mig....

Sådär ja,briljant! Riktigt smart att stänga av den förbannade väckarklockan så man vaknar nu!! ( 16.00)
Jag skulle gå upp extra tidigt idag, för att vänta om dygnet. Lyckades jag? NIX!

Lyckades jag komma till målarkursen igår? NIX? Dumma jag hörde hur ledaren sa på tisdagen att " det är i morgon halv sju". Men precis när jag lagt på säger jag till C " Jag har inte missat den, den är på torsdag halv sju". Kom igen!

Ursh nu lät det precis som om någon kom in i lägenheten och tog två steg in i hallen. Läskigt för det var ingen och dörren är låst....jaja.

Nu ska jag äta "frukost" och fixa mig iordning så ska det bli lite mat och vin ikväll med Matilda, det blir nog trevligt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

"Nog" tevligt? Det ska bli väldigt trevligt! Ses Snart!

2009-01-16 @ 17:52:02
URL: http://mrantala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0