Fiskfilé och sura disktrasor

Almost time to go to work...BOORING!
Men idag gick jag faktiskt upp halv nio för att åka in till stan och hjälpa Sanne att städa salongen, hon bjöd på god frukost från regnbågen ( rekomenderar starkt det kaféet!) Sen satt vi å pratade å myste för att senare följa med henne till Rusta där jag hittade en tjugolapp! Hurra, jag köpte disktrasor på metervara, smart va?!

Jag hatar verkligen disktrasor! Dom blir så snabbt äckliga så jag använder hellre papper att torka saker med, men nu kan jag ju använda min fina lilla rulle och dra av en ny disktrasa när det behövs. super idé! Synd att man int ekom på den själv.
Nähä nu ska jag äta panerad fiskfilé med hemmagjort potatismos alá Conny! Mmm! Han gör så gott mos!
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0