Fredagsmys

Fredag idag, igen. Vet inte om jag tycker om det nu efter all ledighet...jo det gör jag nog.
Slutade jobba klockan två idag och var måttligt trött, jag jobbade 16timmars pass igår och hann bara sova 5 timmar efter det. Ser  ni, "hann bara", vad hemskt det låter när man inte hinner vila ut.
Nu ikväll så har jag därför bestämt att ha myskväll! Jag ska visserligen jobba i morgon igen 06-14, men ett glas rosévin, marinerad kyckling med örtsås och klyftpotatis, lite naturgodis och duntäcke med favoritpåslakanet, ni vet det där mjuka, nästan söndertvättade, rena lakanet är väl inte fel. glömde jag skriva upp myssockor?

Så, en mysig fredagskväll som dessvärre kommer sluta tidigt, omjag inte somnar innan tio av mig själv så måste jag nog isäng då för att få vila ut.

Imorgon är det middag och spel hos Connys syster, ska bli mycket mysigt, vi får alltid jättegod mat och ett passande vin till. Spel är ju som jag sagt innan, mycket underskattat så det ska bli skoj.

tanken som räknas brukar man ju säga så därför skriver jag nu att jag har TÄNKT skriva mycket fler inlägg, men jag har ett liv som gör att jag prioriterar annat.

Började målarkursen i onsdags förresten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0