internet och spel

Jag blir så trött. Nu har jag i två dagar funderat ut bra inlägg som jag ska skriva. Onödiga kanske men roliga. Men har mitt internet fungerat? -NEJ! Är så himla tråkigt när man verkligen har lust att skriva.
Men men här kommer iallafall lite bilder från helgen hos mamma.
Vi hade verkligen dille på spel den helgen så mestadels av korten är från olika spel. Det är faktiskt ett ganska underskattat tidsfördriv. Man sitter ner allihopa samlade, pratar med varann, skrattar och funderar ( beroende på vilket spel man spelar såklart) och har det sådär lantligt mysigt. Heja sällskapsspelen mer åt folket!!



Ni ser ju själva vilket spännande spel vi spelade här..






Syskonen normala...eller inte. Mamma gjorde 4 tappra försök att få oss normala på detta kortet, men när en log, fjantade dom andra så...det är helt enkelt såhär vi ser ut. One is gay, one is very närsynt, and one is just fucked up wasted just beeing near the other two

  
Barncharader



              
Här har vi ritat en teckning allihopa, ni vet, en målar huvudet, viker ihop pappret och skickar vidare till nästa som ritar kroppen osv. Denna blev klart snyggast. ser lite ut som Alfons Åbergs kusin eller så.




Pappas försök att måla en ....kan ni gissa?
Vi spelade Barn charader och ordet var Panda.
Det bästa var när Malin försökte förstå hur han tänkt:
-Men pappa, vad har han på huvudet?
- Ja men det är ju hans tentakler ( med Betoningsfel på A;et)
- Men en panda har väl inte tentakler?
- Nej...nej jag kom på det sen..

Kommentarer
Postat av: Mallan!

Hahha...jaa vår lilla pappa, han är inte bra på att rita, men bra på mycket annat:)

2009-01-12 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0