konstig taxi

Precis hemkommen från en liten fest,
Jag har jobbat idag och åkte över till festen hos Matilda där Conny å co. var. Men dom flesta åkte ganska fort så det blev bara vi kvar. Men det var trevligt. Eftersom jag e ett litet harhjärta, rädd för det mesta så vågade jag inte gå ensam hem, så jag tog en taxi. När jag är halvvägs hem så ringer en kille å säger att han står utanför...Hmm tänkte jag, jag sitter ju redan i taxin, dock en stor buss men jag frågade om det var "Linnea karlsson" när jag klev in å han sa "JA".
Sen sa den andra killen i telefonen då jag trodde det blev ett missförstånd att " Nej, miss försånd...han kör inte efter spelreglerna bara så..." och lät så irriterad. Det är ju inte mitt fel men jag tog såklart åt mig och behövde skriva av mig på bloggen...tipiskt mig.

Jag saknar Conny också.Jättemycket! Jag vet inte varför men ibland får jag känslan av att vi glider isär...jag VET att det blir såhär lite då och då i ett förhållande, men jag undrar om han känner detsamma? Eller om det bara är jag...
Jag vill så gärna träffa honom, alltså, vi ses ju och träffas varje dag men ni vet? bara han och jag. Att vi är. Vi har så himla roligt närvi väl gör saker. Bara enkla saker som att åka och handla ihop, eller panta flaskor.
Anyhow, Miss you my baby! Lilla bebis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0