När regnet droppar mot pannan och vinden viner i mot dig

Visst är det härligt när man äntligen tar sig i kragen, knyter skorna och tar på sig vindjackan och drar ut och springer?
Jag och C har precis kommit hem från Galgberget, han sprang 5km och jag sprang/PW 3km.
Det är superhärligt när man väl gör det, och speciellt som idag, när det regnar också. Dessvärre blev jag väldigt arg på mig själv när jag inte klarar att springa upp för alla backar utan att få håll och andnöd. C sa iof. att det kan ha varit för jag sprang direkt efter jag vaknat och inte ätit något men ändå. SKÄRPNING LINNÈA! Man har bara en kropp och den maskinen ska man väl ändå vårda så gott man kan, jag menar, den sköter ju det mesta själv då mitt lilla ansvar får jag väl ändå ta?!

Nu blir det fiskpinnar, hemmagjort mos, ärtor och remoulad. Det är ganska inte det bästa att äta, men det var så länge sen och det blev det lättaste, då C glömde att ta upp fisken vi EGENTLIGEN skulle panerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja på! Heja på! Heja på Linnéa K!!!

Du kanske har en släng av astma du också? Borde kanske kolla upp det...andnöd kan ju bero på det..eller dålig kondis...Men fortsätt springa/gå, röra på dig så blir det nog bra!Kramar..jag ska också börja..snart...;)

2009-01-13 @ 19:20:53
Postat av: språkpolisen

Måste bara kommentera igen förlåt! Det heter emot dig -inte i mot dig...sedan undrar jag om det inte ska vara kanske istället för ganska i en mening långt ner? " det är ganska inte det bästa..." pusselipuss

2009-01-14 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0