nya Wikipedia och vinnaren är...

Jaha då var det söndag igen. Denna helgen har verkligen gått fort, som alltid när jag jobbar lördagen, då får man bara lördag kvällen och söndagen...inte mycket till helg tycker jag.
Igår var vi hemma hos C´s syster och åt en OTROLIG middag!
Det var så underbart gott, jag ska nog ringa och sno åt mig dom recepten. Vi spelade pictonary och hade super trevligt. Tyvärr är jag ännu inte van vid att ha en kamera som fungerar så den glömmer jag ju ta med mig jämt. Tyvärr inga kort på kvällen. Det roligaste var nog alla nya ord som sattes till livet. Här är delar ur "nya Wikipedia":

- Kulördöv
- Prasselpåse
- Bokstavshalt
-  Vägbok...



Härligt!

Nu har jag precis ätit frukost och ska jag städa lite, sen åka till min far och äta middag med honom och förhoppningsvis ska Sanne också med. C ska sitta hemma och plugga. Duktig pojke men jag är nog mer duktig som åker iväg och låter honom vara själva. HA!


Goda mackor med rostbiff, potatissallad, rostad lök, gräslök och tomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0