Psykic medium!


Har ni någon gång känt att ni kan ha övernaturliga krafter, eller att ni har varit med om något ovanligt?
Jag vet inte vad jag tror egentligen, jag menar, varför skulle vissa människor kunna se in i framtiden, eller känna på sig saker?
Men ändå, jag har hört av, bland annat min faster om en tant som visste så mycket om min faster, fast dom aldrig träffats,..konstigt. Även jag har varit med om sådana saker, som igår
Innan vi åkte till Cs syster så stod jag i badrummet och sminkade mig och fick en känsla som sa " tänk om vi kommer dit och hon säger att deras ugn gick sönder, så typiskt nu när vi har middagsgäster". Men jag slog bort tanken och tänkte att jag har måste ha känt så för att en kompis berättade att det hänt på nyårsafton för dom.
Men när vi kom till hans syster så sa hon " hej välkomna!, vet ni....min ugn.." så kan ni ju gissa fortsättningen. LÄSKIGT!
Samma sak hände dagen efter nyår, även då stod jag i badrummet och sminkade mig och fick en känsla av att min granne inte haft en bra nyårsafton...senare på kvällen ringer hon och berättar att hon och hennes kille gjort slut dagen innan nyår. Jag tycker det e superläskigt och detta händer ganska ofta nuförtiden men det är inte många som tror mig. Liksom jag själv ibland, tror många att det är en slump och att jag ljuger.
Jag måste iallafall kolla upp om det finns i släkten eller om någon annan har känt likadant.

Kommentarer
Postat av: supermediumsmall size

Hejhopp! Du får helt enkelt sluta sminka dig! Det är make-upspökena som talar till dig..S Nej då, men det kanske är enda gången du lyssnar på dina tankar? Jag TROR att alla människor har en förmåga att uppfatta och förnimma saker utanför vår verklighet, men alla har inte möjligheten att ta vara på och uppfatta detta..Så svårt att förklara med bara några få ord hur jag tror och tänker, men det kan vi ta sen...Lyssna och lär av det som kommer till dig , ibland är det struntsaker ibland mycket viktig information man får! Men jag TROR som vanligt på dig!!! KRAM miss You!!!

2009-01-12 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0