Scotts i Gislaved & halv sju på morgonen?

"Klockan är nio här är ekot! En tjej vid namn Linnéa kan inte sova längre, hon börjar bli gammal. Det var ungefär när istiden bröt ut som hon vaknade så här tidigt av sig själv sist."

Godmorgon alla! Nu sitter jag här med en kaffekopp och funderar, är så irriterad så jag inte kan sova.
Fast det var inte därför jag vaknade först. Det måste ha varit för jag jobbat natt. Jag har nu varit vaken sen kl. halv sju. Dt är inte så härligt med tanke på att jag vill vara pigg och glad ikväll då vi ska på SCOTTS!

Jag, Pappa, Malin, Sanne, C, och Evelina ska till Gislaved och se Scotts, dansa och äta mexikansk buffé, hur trevligt blir inte de´? (RIM)
Jag ska dansa jävlar...Ska bli så roligt och har sett fram emot detta hur länge som helst nu!
Lovar att ta massa bilder som jag kan lägga ut sen.

tills dess: En lånad bild.



Men visst är han snygg?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0