Scotts!

Då var man hemma från övertidspasset. Gott med lite extra pengar i februari, men så jobbigt det var! Åh, jag trodde aldrig tiden skulle ta slut. Jag var så trött och seg efter gårdagen.
Vi var ju som sagt på Scotts i Gislaved. Det var mycket, mycket trevligt!
Inte lika mycket röj som mina älsklingar Poodles men ändå. Jag dansade och hade det trevligt. Fick även några bra bilder som jag tänkte lägga upp.
Precis när vi kom dit så sa pappa att den som kunde gissa vilken låt dom började med, fick gå upp och dansa solo på det då, tomma dansgolvet. Gissa vem som vann (läs: förlorade) han kommer på bild längre ner. Det var det roligaste jag/vi sett på länge, som vi skrattade!
Kvällen var lång då det tar en timme att åka dit, så vi var inte hemma förrän halv fyra i morse, och jag kunde inte sova gott heller, jag förstår inte...tror jag börjar bli gammal...Anyhow här kommer lite bilder.



Jag ser väldigt rolig ut i ansiktet, gör någon konstig min...
Detta hade jag på mig tröja från Sannes garderob, Leggings från H&M, Knästrumpor från Lindex, shorts från H&m och ett linne från Matildas garderob ( man ska tydligen skriva varifrån kläderna kommer i en blogg...)


                                                         
Vi som fick åka "andra klass i "flyget" på väg dit...

Men visst fasen e han läcker!Här har ni vinnaren av danstävlingen..haha   







     


                      

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jajaja gumman ,,,men ja vågade dansa iallafall ..fan vette katten om ja inte ska fråga laila Bagge om vi ska anmäla oss till Lets Dance nästa år ....;)

2009-01-20 @ 07:40:26
Postat av: en som vet

När han deltog i en buggkurs, en gång för väldigt länge sedan, hamnade han ju på bild på mittuppslaget i Avesta tidning...och inte att förglömma att han vunnit en stepptävling också...så visst finns det oanade talanger i de flesta...

2009-01-21 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0