Onsdag fast det känns som måndag

Första dagen på jobbet efter en så lång ledighet, härligt!
Vissa kallar mig sjuk, andra ser det som ett friskhetstecken att jag längtade tillbaka till jobbet. Men det är väl bra?
jag trivs och gillar mitt jobb. De flesta på mitt jobb sitter bara och gnäller på det där " jävla stället" som dom hatar mest i hela världen, ja men byt då!? ingen tvingar er att vara kvar här precis. Inte jag iallafall så sluta gnäll åt mig.

Idag har jag varit och fikat med min bästaste vän! Vi hade så mysigt, vi pratade, analyserade och myste. Visst, vi brukar göra så, ganska ofta faktiskt men idag kändes det bara extra mysigt. Skönt på något sätt att få prata ut och känna sig bra.

Just nu sitter jag och lyssnar på Volbeat-Maybellene I hofteholder. Vilken underbart skön låt!
Jag har ju fått ett hål i huvudet av allt tjat i somras från Peter om hur underbara Volbeat är, hur man som man gråter när man hör dom på Sweden rock. Ah visst, tänkte jag, jag stod och lyssnade ett tag men nä, inget speciellt. Sen hörde jag dom på P3 för nån dag sen, och jösses vilken bra grupp! Okej, allt är säkert inte bra med dom men just denna låten fastar. Nähä, nu ska jag gå och äta mat, Conny har lagat ihop en kyckling gryta med ris. Mums! Ibland är jag bara så lycklig att jag har honom. Han är min stjärna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0