tandis

Goddag mina vänner.
Dagen började jag idag med att gå till tandläkaren, det mina vänner var INTE kul! Ännu värre är väl att jag måste dit igen och fixa resten, hon hann inte bli klar. Banning på mig, Linnéa! Nu måste jag bli bättre på tandvård.
Sen åkte jag hem och vilade, åt lunch och  iväg för att klippa och färga håret, Blev lika nöjd som alltid och en häftig sak hon gjorde idag var att lägga min sidbena på andra hållet, vilken skillnad! Prova det ni med, det gör stor skillnad!

Sen åkte jag hem för att göra Kronärtskockssoppa, den blev inte så lyckad, men det fick gå med lite vitlöksbröd. Det är ju iallafall mat.Tänk dom som itne har mat alls!
Efter maten tog jag på mig mitt nya allvädersställ och drog med mig C för en promenad, det blev en smabbis på 45minuter då det regnade och blåste som bara den ute. SÅ nu sitter jag inne och dricker en god kopp kaffe och äter en pepparkaka under täcket för att värma mig lite.
Sen väntar nattskiftet kl. 22, men först: Unga mödrar på kanal 5, en mysig serie om unga mammor i Danmark. Jag gillar dokumentärer, har alltid gjort. Vet inte vad som gör att jag dras till alla sortes dokumentärer men antagligen min stora nyfikenhet över andras liv.

puss!



Så här fina blev mina tänder när tandläkaren var klar.



Tyvärr inte hur jag ser ut nuförtiden då jag klippte mig och färgade mig idag, men igår gjorde jag en sån fin frisyr i luggen så jag fick ta med det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0