vi komma, vi komma

...Från hallands lilla län. VI åker från Halmstad och målet är en häst.
En stor, fin och röd en, som står i Avesta! Där mamma bor och brorsan bor men dom har inga kor!

Godmorgon! Efter en vecka av dålig sovmorgonvana har jag nu stigit upp kl. 08.00 för att packa det sista. Idag åker jag nämligen till Mamma! ÄNTLIGEN!
Ska bli så skönt, även om det bara denna gången blir en kort visit.
Packat allt, ska nu bara bränna ut en cd med lite go blandad musik.
Ha en trevlig dag allihopa!

DALARNA HERE WE COME!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Jag önskar dig en god fortsättning på det nya året.

2009-01-02 @ 08:35:38
URL: http://junitjejen.se
Postat av: mamma

JA, det var en kort visit, verkligen..Du hann ju knappt komma hit! Men , men hoppas resan hem gick bra och att vi ses snart igen min sockertopp! Kramisar!!!!

2009-01-05 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0