en fin onsdag

vi gjorde det igen! Tog oss till Vattenfabriken och körde ett pass. Så här svettigt har det inte varit på länge ( säger så varje gång, men det blir bara värre och värre) Härligt!
En ny ledare skulle diplomeras idag så det var helt nytt pass, otroligt duktig var hon, rolig musk och bra övningar.

SÅ nu sitter jag här, och dricker en smoothie, äter två mackor för att fylla på. Behövs nog mycket vatten idag med, är ju så varmt på jobbet. Men snart tar jag semester!
På fredag närmare bestämt är min första lediga dag. Den kommer firas vill jag lova.
FÖrst ut och steka på stranden med bästis sen ska vi " par" ut och äta och ta det lugnt på "Chill out", en restaurang nere på stranden, 20m från vattnet. Underbart, kan inte bli en bättre avslutning på jobb och början på ledighet.

Sitter och kollar på Norska "barnmorskorna"...närsom helst kommer jag börja lipa.  Jag är ju så känslig för sånt här.

Förresten så stod det i mitt sommarhoroskop att ett frieri skulle ske i sommar. Ha haa...får väl se om det sker när jag önskar.
Har ju min drömplats att bli tillfrågad, blir ju ingen överraskning då men jag kan inte rå för hur jag drömmer och känner, så det så!

Heja mej och Sanne! Vi är svettigt duktiga!
4 cm mindre i midjan med. HEJA HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0