Rubrik

Jahaja då har man haft en dags semester. Så underbart att gå och lägga sig i natt och inte behöva gå upp på måndag, inte heller tisdag, onsdag,...ja ni förstår!

Igår blev det inget Chill out på stranden men däremot mycket "chill" hos Sanne och Kalle istället. Vi grillade, snackade skit och myste. Underbar kväll!
Idag däremot är en sämre dag. Jag har bråkat med syster. Inte alls kul, men ja...svårt att förklara. Jag var iaf. inte arg från början. Men nu har allt slutat i att jag blev hemma själv. Men det e ok, jag har fått upp våra nya lampor, fixat i gästrummet och städat lite. Varmt blev det så jag gjorde mig en iskall kaffe drink som nu ska avnjutas.
Grillning på stranden ikväll? Ja, vi får se.

Puss!





Gårdagens frukost!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm ser mycket gott ut!!

2009-07-04 @ 18:06:29
Postat av: Jasse

Va sommrigt :)

2009-07-06 @ 09:23:43
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0