back on track!

Då är man igång igen. På begäran.."shanes på begäran". (intern skämt)
Sitter i mitt hus, i mitt nya liv.
Jag trivs som fisken i vattnet och märker knappt hur dagarna blir till veckor, som blir till månader och snart år.
Det bara går av farten.
Allt är liksom på topp nu. Nu kör vi!

Igår satt jag och Conny och åt en pizza på ett ställe i Mellbystrand. Vi hade varit hos hans syster på loppis, utan fynd. MEn på vägen hem åkte vi inom Gränslösa i Båstad, Mixhuset.se i Mellby och fyndade en massa! Det var så mysigt, bara han och jag. Tittade och shoppade loss på lågpris saker. Iallafall, när vi åt den här pizzan så började Conny titta på mina ringar jag hade på mig, och frågade om vigselring/förlovningsring.
Efter den inledningen förstår ni kanske var vi hamnade sen i vår konversation. BRÖLLOP! Vårat bröllop.
Vi har nog allt planerat snart. Gäster, mat, ställe, personal, dryck, sång, underhållning, placeringar...fattas bara pengar.
Men under en femårs period så ska vi nu spara ihop...till vårat bröllp. Iallafall försöka. Det kommer inte bli lätt, då budgeten hamnar på ett sexsiffrigt belopp.
Men det var så mysigt att bara sitta där och prata om det, på en nivå som inte var frammanad eller påtvingad.
Bara prat.

Så, vi får väl se när det bär av till Dalarna för bröllop, för vi ska iallafall gifta oss där. I Norns kapell. Det var bestämt sedan länge.

Inga nya bilder att tillägga direkt men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0