den blomstertid nu kommer


Hemkommen från jobbet, trött och hungrig. Men vad ska man äta?
Toblerone är lockande men inte så bra kanske.

Sitter och funderar på vad man ska ha på sig på midsommar? Ska iallafall bli väldigt roligt, samma som förra året, jag ska till S & K för en alldeles säkert underbar fest. Förra året var så lyckat! Dessvärre kommer inte älsk förrän senare. Han ville vara med sina vänner först, vilket jag helt förstår. ( jag vill ju vara med mina) Men han är gullig nog att komma sen.
Så vi kan cykla genom midsommarnatten tillsammas hem.
 
Nä i morgon bär det nog av till Halmstad för lite shopping. Var länge sen jag shoppade kläder nu så det passar bra att åka in i morgon. Dessvärre själv, men vem vet, jag kanske hittar någon där inne som är trevlig nog att gå runt med?!






 


" Tänkte bara passa på att säga att du är grym, och snygg"

Linnéa loves spontan sms. speciellt från sin pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0