Ge mig en timmes sömn!

Varför inte hoppas på lite regn i dag så jag kan sova bra för en gångs skull? Det är så himla varmt i huset på dagarna och eftersom jag jobbar natt och sover hela dagen så är svettig det minsta man kan säga om mig när jag vaknar. Idag ska jag försöka ta det lugnt, känner att pressen över semestern ökar och mer saker planeras in allt efter dagarna till första semesterdagen minskar. Vill inte ha en stress semester som förra året. Lugn är vad jag vill ha! Längtar så till stugan. Måste bara få tag i min käre morfar snart så han kan boka upp den till oss. Och detta året ska jag fota en massa på stugan och dess omgivning. Ni måste bara se det. Går inte att beskriva i ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0