I rule the night!

Precis hemkommen "från linneaärdumsnällochärextramamma"-jobbet.
Lagar mat åt Conny och hans fotbollslag varjetorsdag. DUKTIGT av mig va?

Nu är alla räkningasr betalda och det ser ut som om jag överlever denna månaden också..
Loggade in på cdon.com och såg att min underbara skiva kommer i morgon!
Poodles nya album, UNDERBART! Nu har jag alla tre.
Jag och Sanne skulle ju iväg och se dom nästa helg, men då visar det sig att den spelningen är inställd, så besvikna fick vi leta vidare, resten av turnén ligger ganska långt ifrån oss men va fan...vi åker väl hela sverige runt för deras skull?
Så, antagligen och förhoppningsvis blir det en tripp upp till Karlskoga eller Skagerack i sommar för att se dom underbara, rockarna!
Kicken jag saknar dig!

Kan inte sluta le när jag tänker på hur otroligt vi faktiskt hade det i Ljungby, den där kalla vinter kvällen i Ljungby, av alla ställen. Fest, Poodles, efterfest med bandet och sedan frukost ihop med desamma. Vilka härliga minnen man har.

                                      

nu borde jag egentligen sova, ska ju jobba 16-timmars pass i morgon...snart sova..snart

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

haft en bra dag?

kram, http://esth.blogg.se

2009-06-25 @ 22:43:56
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0