varmt varmt varmt

bär ner mig till sjön! Åh så varmt det är.
Okej om jag hade haft semester men att jobba i denna värmen. NEJ TACK!
Träningen blir inte av idag, Conny har min bil och det är för varmt för att köra ett hardcore pass.
Så istället sitter jag inne och slappar. Orkar inte vara ute, tråkigt att vara ute själv.

Mamma och co har varit här på snabbvisit nu. Dom åkte i morse, vidare till Legoland. Trevligt att se dom igen, mata dom och prata lite.
Längtar så till jag har semester så vi kan åka upp dit. Ses lite längre och nästan framför allt åka till Norn.
Tänk att man kan ha sånt sug efter en stuga. Kanske är stämningen där uppe man saknar?
UNDERBART!

Förresten så hade vi nog en av de varmaste dagarna den sommaren när vi var på legoland, kanske mamma och co också får det? Hoppas dom har A/C på rummet, det hade inte vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0