att bo...mellan två hem

Jag vill så gärna skriva varje dag men jag har inte haft tid. Förlåt!

Nu är vi klara med lägenheten. Helt klara. Ni må tro att jag har gråtit! Det är så vemodigt att lämna den.
Så just nu har vi inget hem. Vi bor hos pappa medan vi väntar på att få flytta in i huset. Det går sådär.
Jag behöver sova mycket när jag jobbar FM som jag gör denna veckan men det går inte så bra på en luftmadrass. Så idag var jag super irriterad på jobbet. Hela dagen har jag gått och varit sur och irriterad. Men det är så mycket just nu.
Det går nog över.

Jaja, medan jag är mellan två hem får ni vänta med bilder på huset. Men det kommer, det kommer.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kollat runt så gott jag kan på deras hemsida, hittar bara info om att man måste vara mellan 18 och 29 år, förälder, pensionär eller värnpliktig...så jag vet inte. Hoppas flytten går bra! kram

2009-03-31 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0