En helmysig fredag som avslutades i en vild diskussion om Sverige.

Åhåjaja. Sent uppvaknande idag igen. Jag som hade slagit vad med C att komma upp tidigare än honom. Nu är jag skyldig honom 100 kronor. Tipiskt.
Igår var jag hembjuden på middag hos Sanne och Kalle. Vi åt planka. Det var nog världens godaste planka som jag någonsin ätit. ÅH! Tusen tack igen Sanne, det var underbart!
Sen drack vi en massa Rosé och sjöng Singstar hela kvällen. Underbar fredag. Sådär skön, slapp stämning, när man inte behöver vara någon annan än sig själv. I Love you Sanne!

Idag ska vi tydligen ha lite folk här hemma, fick jag reda på igår kväll. Men inga sura miner för det, snarare tvärtom! Det ska bli mycket trevligt och underhållande! Nu ska jag bara städa och komma på vad vi ska ha för mat...eller tilltugg iallafall. Förslag??

Igår hade jag och C en vild diskussion om invandrare och Sverige och svenskar.
Jag vet inte om jag vågar ta upp den här. Folk kan bli lika förbannade som C blev på mig.
Men NEJ! Jag är INTE rasist!!!
Har bara mina åskiter, men dom är tydligen inte så politiskt korrekta...
Vill någon höra min åsikt så hör isof. av er.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jag vill höra

Jag hör av mig nu och vill höra din åsikt oavsett vad den är...Bara du vill lyssna på mina argument emot dig sedan ..S

2009-03-08 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0