Fredag i en kartong?!

Mina vänner:

Dagen har varit fullproppad!
Övertid 06-14 sen packa, lasta, flytta, kånka, masa, asa, hasa, flänga hit och dit.
MEN! Vi har bara de stora möblerna kvar..inget kvar i skåp eller lådor. Så, hur gör man för att få till det där fredagsmyset som jag gillar?!

JO, så här:



Vin med skruvkork i plastglas och värmeljus stumpar direkt på bordet!

Trevlig helg, i morgon väntar hela flytten..eller ja iallafall till ett ställe. Vi får ju inte nyckelm förrän på onsdag *gaaah*


Kommentarer
Postat av: Madde K

Vart har n flyttat? :) Och jag hjälper dig gärna med bloggdesignen hehe :)

2009-03-27 @ 22:40:54
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: nice

Så härligt! Äntligen får ni flytta in i ert efterlängtade hus..och snart kommer jag och inspekterar o huserar o domderar..HAHAHA...En liten varning bara, ställ aldrig, alltså ALDRIG!! värmeljus direkt på brännbart underlag..det blir brännmärken och i värsta fall brand!!! Kramisar från snöblaskslaskiga Dalarna

2009-03-28 @ 13:37:46
Postat av: Madde K

Du kan ju adda mig på msn - samma som e-posten :) Så kan du skicka bilder osv så kan jag knåpa ihop något :) Tack hehe - jo det är roligt att laga mat!

2009-03-29 @ 12:56:11
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hörde att ni lämnat ifrån er lägenheten nu och att det "bara" är inflyttningen kvar. Ser fram emot att se hur ni får det sen :) Vad säger du om vin lördagen helgen 17-18 april? Killarna har premiärmatch den helgen och lär väl vara upptagna på sitt håll på kvällen och då får jag chansen att se hur fint ni fått det :) Kramar

2009-03-30 @ 17:49:33
URL: http://mrantala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0