Fredag!

Min favoritdag fredag är här!
Idag har vi varit flitiga och orden för idag är " det löste sig tillslut".

1. Vi har packat in alla våra flyttlådor hos Kalle & Sanne ( tack för vi får låna utrymme)
2. Vi har kollat på huset en gång till och fick veta att vi fick flytta in saker i deras garage och vi fick med en massa saker på köpet: Extra frys i garaget, extra garderober, skohylla, hatthängare, hyllor, persienner till uterummet, krukor, Boxer, Modem...Allt blev bara bättre och bättre!
3. Vi skulle till systemet men dom stängde kl. 18.00 i Laholm så vi hann inte.
4. När vi skulle in på Eurpstop i halmstad och handla mat till i morgon så såg vi att dom ahde öppet på systemet där till klockan 19.00.
5. I morgon ska vi ha en heldag med Cs bror och hans kompisar. Vi ska skjuta lerduvor och äta grillat.
Jag och C har hand om efterrätten, Pannacotta. Jag hade behövt göra den idag, men den e svår att frakta så långt som vi ska åka och två av tjejerna var visst laktosintoleranta, MEN det går visst att göra mjölkfri pannacotta och den ska bara stå i kylen i 3 timmar så jag kan göra den på plats i morgon.

Allt löste sig tillslut!



Så nu sks C iväg till en kompis som fyller år, och jag ska till pappa för att mysa!

Bilder på morgondagen kommer på söndag. Vi ska sova över på stället vi ska till så...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0