hinner jag slappna av?

Åh, att jobba tolvtimmars pass hela veckan ger mig inte mycket tid att blogga. Men jag vill jag bara säga hej iallafall.
Hej!
Jag är så trött! Tröttare än igår. Jag ska nog gå och lägga mig snart.
Idag har varit en heljobbig dag på jobbet. Inget gick som jag ville och jag hade inte tillräckligt med mat med mif, för vid fyra tiden blev jag hungrig som en gnu! Jag fick vänta tills jag kom hem där jag visste att c hade lagat mat. En ny prövning av en fiskgryta med aioli och vitlöksbröd. Jag gick alltså på jobbet i två timmar och längtade hem, men kände mig så stressad då jag ville hinna hem till Unga Mödrar ( en dansk dokumentär på femman) som börjar halv sju men innan dess hinna duscha och äta.
Jag körde nog inte lagligt hem för det tog bara 14 minuter. Iallafall så hann jag precis duscha, lägga upp mat och slå på tv:n så började programet. Jag var så nöjd! Jag kunde slappna av, för jag hann!

Tusen tack C för maten! DU är min klippa! Tänk, det är inte alla som har den stora lyckan att ha en sambo som, eftersom han studerar, går hemma så ofta och faktiskt gör något av den tiden. Jag får jämt lagad mat när jag kommer hem från jobbet, matlåda, nytvättat, diskat och städat.( städningen och tvätten är ju såklart efter behovet)
Han är så underbar! Alla borde ha en sån kille!

Kommentarer
Postat av: Mallan!

Du måste köra försiktigt vännen!! så du inte krockar! o vad snäll conny är:)

2009-03-03 @ 22:19:45
Postat av: Anonym

DEt låter ju underbart att ha det så där...ungefär som jag har det också...:) Men Thomas vågar/vill inte pröva nya recept så ofta och inga svårigheter även om han kan ...MEN om jag talar om vad han ska göra så gör han ju det...Mmmm mums med fisksoppa och aioli..ooh blir hungrig fast jag nyss ätit frukost...kram o hälsa kocken!

2009-03-04 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0