Sjukling

Helgens sperlkväll var mycket trevlig. Dessvärre tror jag att jag har druckit på tok för mycket vin och sjungit för mycket Singstar i helgen, så nu är min hals helt paj.
Buhu...stackars mig. FAKTISKT! Jag hatar att vara sjuk. Så när jag kom hem nu efter jobbet så började jag med en grönsakssoppa. Jag ville så gärna ha det men också korvstroganoff med jasminris.
Eftersom jag är super allergiskt mot råa grönsaker ( ta i dom och äta), speciellt potatis, morötter, kålrot osv. så var det kanske inte mitt bästa beslut att jag skulle göra soppan.
Den kunde ju C fått göra ikväll så hade jag som tål ris och korv kunnat göra stroganoffen nu.Så här sitter jag med uppsvullna, råkliande händer.
Men men...låt oss hoppas att min soppa smakar och gör mig frisk nu. För sjuk är det sista jag vill bli! Har inte, verkligen inte tid med sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0