Sjukt stressad...mest sjuk

Snyft, sitter hemma och är sjuk. Det är så tråkigt! Jag hatar att vara sjuk.
Nu kan jag inte gå på smink/hudvårdspartyt ikväll. Jag måste vila. Men jag vill inte vara hemma!
Ensam och sjuk.
C går i skolan till halv fyra, fyra. Sen ska han träna ikväll. Och jag kan bara vara hemma.
Nähä jag ska till jobbet i morgon hur jag än mår! Så är det med den saken.

Jag skulle ju med på dansaerobic i morgon också...får se om det går? Det var också något denna veckan som jag hade sett fram emot. Men jag är av den typen att om jag håller på att bli sjuk och anstränger mig, så blir jag bara MYCKET värre. Och det vill jag faktiskt inte.

Nu är Sanne och co. i Egypten, fick precis ett sms att dom satt vid poolen. Fan vad underbart! Jag är lite småavis, nu när jag ligger hemma.
Inte långt till flytten heller...när ska jag packa? Hinner vi?

Åh denna stress!

Kommentarer
Postat av: kram

Koppla bara av och njut av att vara hemma i stället..så blir du snart frisk..Det hjälper inte att bli stressad och få ångest för det man missar...

Det går alltid nya tåg, kom ihåg det....

Det är kanske svårt att njuta om man mår pyton och har ont, men stressa av i alla fall..och flytta , det hinner ni...jag lovar!Jag ska ju komma ner i påsk och se på ert nya hus!! Har jag tänkt i allla fall..Kramisar och krya på dig nu istället..och det finns annat att äta än grönsakssoppa-även om det är nyttigt, men dumt att få ont av göra den..eller använd handskar!

2009-03-11 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0